Interpolis verstuurt ook zelf updates ofwel berichten. Dat doen ze vanuit campagnes, maar ook vanuit een always on strategie. Deze strategie is gebaseerd op de social strategie en bevat een aantal vaste formats. Interpolis splitst alle content in Hero, Hub en help content. Hero voor het grote bereik bij campagnes, Hub en Help content zijn vooral gericht op de always on content. Hier ligt de nadruk op het communiceren van de visie op veiligheid. In en om het huis, in mobiliteit en bij ondernemen. |
Superfans onderschrijven de visie op veiligheid. Ze zijn ambassadeur van het merk en dragen bij aan co-creatie en dialoog met de klant. Interpolis wil zich hierbij meer gaan focussen op het binden en loyaal maken van jonge mensen (millennials). Dit is een relevante doelgroep voor Interpolis, omdat zij in de toekomst belangrijke klanten kunnen worden. Vanaf het moment dat de jongeren 18 jaar zijn, wordt verzekeren voor hen relevanter (zorg-, reis-, inboedelverzekering, etc.). Maar verzekeren en veiligheid is voor deze doelgroep vaak een oninteressant thema. Het is een uitdaging om goed aan te sluiten bij de belevingswereld van de jongeren en verzekeren én veiligheid op die manier relevanter te maken.
|
|