Social media management cases
  • Home
  • Case 1: Jaimie van Sikkelerus
  • Case 2: Blue Band
  • Case 3: Ben & Jerry's
  • Case 4: XITE
  • Case 5: KLM
  • Case 6: Sonos
  • Case 7: Burgers' Zoo
  • Case 8: Philips
  • Case 9: Interpolis
  • Over Social Media Management
  • Contact
  • Case 1: Nooshin
Deze cases horen bij het boek Social Media Management vanuit commercieel perspectief.

​Het boek beschrijft stapsgewijs hoe organisaties social media kunnen inzetten om de klantcyclus effectiever te laten verlopen. Het boek gaat ondermeer in op de volgende vraagstukken:
  • Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren?
  • Hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is?
  • Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden?
Het boek besteedt ook aandacht aan de organisatiestructuur die nodig is om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De theorie wordt met vele actuele cases steeds helder vertaald naar de praktijk.  Social Media Management richt zich op opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, maar is ook interessant voor algemeen managers en ondernemers. 

Een voorproefje......
Picture
boek bestellen
Gratis boek docenten

Belangrijke links

  • www.socialmediamanagement.noordhoff.nl: de officiële website met o.a. presentaties, toetsvragen en cases         
  •  de studentengroep op Facebook voor recente voorbeelden, nieuwe inzichten, uitwisseling van informatie, leuke vacatures en vragen om hulp
  • de LinkedIn-groep voor docenten over Social Media Management met actualiteiten, tips, onderzoeksresultaten en discussies
  • Pinterest Social Media Management voor recente infographics, statistieken en video’s
Social Media Management  vanuit commercieel perspectief - Marjolein Visser en Berend Sikkenga             Copyright: MarketWise 2017
  • Home
  • Case 1: Jaimie van Sikkelerus
  • Case 2: Blue Band
  • Case 3: Ben & Jerry's
  • Case 4: XITE
  • Case 5: KLM
  • Case 6: Sonos
  • Case 7: Burgers' Zoo
  • Case 8: Philips
  • Case 9: Interpolis
  • Over Social Media Management
  • Contact
  • Case 1: Nooshin